Monday, December 9, 2013

Countdown



Christmas icin geri sayim baslamisken agaclar hazirlanmis, bir yandan her yilin bu zamani hortlayan Michael Buble geri donmus "All I want for Xmas is you" derken biryandan da istemem yan cebime koy hediye listeleri siralanmistir. Benim listem uzun sevgilimi isterim ama kim birbirinden guzel hediyelere hayir diyebilir ki ? Hadi millet listeler dokulsun ! 

While countdown is started for the Christmas everybody already decorated their trees, as usual every time of this year while creepy Michael Buble is singing"All I want for Christmas is you" nobody really believes him, prepare their long list and shop like a crazy. Me ? Besides my lovely boyfriend and family members, I care about those presents underneath the christmas tree!!! Let's open the list ! What do you expect from Santa this year ? 




Ipekyol top / Maje pants / Chanel Flats 

Pics by JB 




To look on Christmas from different perspective than Michael Buble, I suggest you check this funny guy !  








22 comments:

  1. A O LİSTELER ,yok yılbası ,yok dogumgunlerı (benjamın+ ben ) yok cıkma yıldonumumuz yok bıde evlenme teklıfı arıfesı derken benjamıne mudurluk yetmez ceo ol sen diyerek ıc gecırdım ... ezgım senı ozledıgımı daha da buyuyerek ozlemımım kabardıgını yakın cekım fotolarında daha cok anladım cunku ofıste yerim laaa seni diye tepkı gecırınce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi bende seni yerimm kii gun gectikce yaklasiyorum hediyelerime ve meraktan cildiriciiimm :))

      Delete
  2. Ooooo o liste o kadar uzun ki ben buraya sığdıramam bile :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh olsun umarim listedikilerin hepsi birer birer gerceklesir :)

      Delete
  3. Ayy cok nefis bu karelerdeki renkler😊 cok net. Harika gorunuyorsun yine...

    ReplyDelete
  4. Ben de foto karelerine ve her zmn ki zarifligine bayildim. Pantolon da cok guzelmis gercekten. Bnm liste henuz belli degil bi kac hediye aldim ese dosta ama henuz tamamlanmadi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senin en guzel hediyen geldi bile Nilufer'im <3 Daha ne isteyebilirsin ki bu yil miss kokulu bir prensesten baska <3 Buradan seni tekrar kutluyorum canim benim saglikla buyutmek nasip olur umarim <333

      Delete
  5. bu sene kimseye hediye filan yok benim cephemde:) Hediyenin en kokulusunu, en yumusağını piyasaya sürücem, daha napim diimi yaaa :D
    Bu arada fotograflarda herzamankinden daha duru, daha bi güzelsin sanki <3 yada ben güzel suratını özlemişim, ondan öyle geldi bilemedim <3333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bak istee Nilufere de dedigim gibi sizler hediyelerin en kokulusunu en tazesini aldiniz alcaksiniz daha ne isteyebilirsiniz ki sansli velertler :) Cok tsekkurler kusum <333

      Delete
  6. her kare öyle duru öyle güzel ki resmen huzur buldum post'u okuyup sana bakarken:)
    ah iyi hatırlattın liste işini,garip bir yoğun hayat başladı diye unutuvermişim,hemen wishlist'imi hazırlamalıyım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler bitanem <3 Eee hadi bakalim gerci biraz gec cevap verdigim icin liste coktan tamamlanmistir dok bakalim neler var bizde bilelim :)

      Delete
  7. Arka fonla senin üzerindeki renkler ve o güzelligin sirinligin birlesince harika fotograflar cıkmıs ortaya:))cook sevdim her kareyi!

    ReplyDelete
  8. Sirma sacli Ezgi'm, cok soyut isteklerim var bu yildan. Somutlari bi sekilde hallediyorum ;)
    Fazlaca huzur istiyorum. 2 yilda doktorayi bitirebilme gucu istiyorum (tamam burada biraz utopik bir istek de bulunmus olabilirim:p ). O buhranli zamanlarda beni her daim neseli kilacak anlar istiyorum. Cok da sey istemedim sanirim :)
    Su istekleri yazarken kac kez scroll'ladim post'u; guzel, pur yuzune baktikca bi mutluluk doldum zaten, iyi ki tanidim Ezgi kizi diye <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanirim senin istedigin her seyi copy paste yapabilirim suraya hele bir de sevgiliden aileden uzakta yasaniyorsa o buhranli anlar icin bol bol eglence isterim :D Yorumumu da kooocaaa bir tesekkurle sonlandiriyorum sekerim :)

      Delete
  9. Guzelim benim ! su gibisin.. takip etmeyi gercekten sevdigim kac blogger var diye dusundugumde bir elin parmaklarini gecemezken icinde sen oldugunu bilmek harika.. herkesi ve her seyi severim ben.. elestirmek ve bunun etrafinda olmaktan da hoslanmam ama gercekten sevdigim seylerin varligini bilmek ve hayatimda hissetmek harika bir duygu ! Dostum iyi ki varsin ! Bugun sesini de duydum.. duymadan gitsen yarim kalirdi icimde.. Seni seviyorum ! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canimmm bunu bildigim icin hemen aradim en duygusal animdi diyebilirim umarim her sey guzel ve kolay olacak dimi :) Cok tesekkur ederim sende benim icin oyle her postun dolu dolu ve okumak huzur veriyor bana etrfimda mutlu insanlarin var olmasi beni de mutlu ediyor ve huzu doluyorum cok tesekkur ederim sana iyi ki varsin yeni yilin cok daha guzel, mutlu ve huzur dolu olsun <3

      Delete
  10. Ezgicim, ben gecen sefer yazmamisim bu posta. Fotolar harika, sen harika. Sana kirmizi ve siyah cok yakisiyor. Yukariya baktigin foto nefis. Kirmizi yapraklarla cok hos olmus o kare : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim benim cok tesekkur ederim cok opuyorum guzelim :)

      Delete