Tuesday, September 13, 2011

New Toy

Henuz iki haftalik olan yeni oyuncagimi sizlerle tanistirmak istedim. Oyuncak dedim cunku ben tam bir bilgisayar bagimlisiyim. Cocuk gibi sizlanirim internetim ve bilgisayarim olmazsa. Eskisi bozulunca bende hayallerimdeki bu muhtesem MacBook Air ima kavusmus oldum. Daha sonra, yeni kesfettigim ve zevkle takip ettigim wear-a-smile in blogunda gorunce, bir de ayni caselerden alinca dedim bende isterim ayni posttan. Cocugum ya :) Neyse hem kendim hemde sevgili wear-a-smile icin evren bizi seviyor demek istiyorum ve yarin yeni outfit postuyla karsinizda olacagima soz veriyorum. 
Takipte kalin !

I want to introduce my new two-week toy. I call it ''toy'' because I'm literally computer addict. I can not live without internet and computer and I whimper like a child. After the old one was broken, I bought this MacBook Air which I want so much. And then, when I see it and the same case as a post on her blog called wear-a-smile  that I follow with great pleasure, I wanted to make the same one as well. I told you sometimes I can be like a little child :) Anyway I wanna to say the universe loves me and wear-a-smile. I ll have new outfit post tomorrow.
Stay tuned !












4 comments:

  1. güle güle kullan harika görünüyor :)
    benim de macbookumdan ayrılmama neden olucak sey yine bir macbook olur....

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim :) O zaman degistirmek istediginde siddetle tavsiye ederim :)

    ReplyDelete
  3. heeyy güle güle kullaaan! :D

    heyecanını ve mutluluğunu anlıyorum canım, inanılmaz güzel bir oyuncak bu! benim ilk mac'im ama iphone'dan tanışıklık var tabii apple ile.. yine de keşfedecek çok şey var benim için, halen çalışıyorum üstünde..;)

    güzel post olmuş bu arada, benimle paylaşman da büyük incelik.. :)


    Wear A Smile!

    ReplyDelete